En kommentar om “Secrets of big dirty money”

  1. . RT, previously known as Russia Today, is a state funded .RT has been criticized as having pro-Putin and Soviet bias, advancing conspiracy theories, featuring radical commentators and promoting an extremist and anti western agenda, including support for fundamentalist Islamic propaganda. Some of these allegations have been acknowledged by the TV station, claiming them to be legitimate for an alternative TV station . Putin, the Kremlin power struggle and the $40bn fortune

    http://www.guardian.co.uk/world/2007/dec/21/russia.topstories3

    Svar

Legg inn en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.

Messenger icon
Send message via your Messenger App